mitt minneskort är borta ;0

hej bloggen :)
dagen har varit ganska bra förutom vissa klantiga saker som hände , som att emelie fastnade i hissen med sin väska så att hennes busskort gick sönder och att jag tappade min mobil på stenplattorna utanför mitt hus så att den gick i några delar och mitt minneskort försvann -.- menmen annars så var dagen bra ! fick med mej 2 par örhängen hem från överby . visar dom nån annan dag för jag pallar inte nu . emelie sover här inatt så just nu så sitter vi och skypar med dahlberg och markus . trevligt :D
-gammal bild-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu