don't judge me if you don't know me

tjeena bloggen :)
sitter just nu i soffan , kollar tv och messar med bästa johanna . gött !
dagen har varit as kul faktiskt . har varit på ursand med alla 8:or och byggt städer i sanden . byggde typ inte ett skit för det känndes inte som min grej det där så jag och vickan gick och hämta saker som dom andra behövde för att bygga våran fina stad . kommer inte riktigt ihåg vad vi döpte våran stad till men leon gjorde iaf en jätte fin nationalsång som han sjöng för alla .
DU VAR JÄTTE DUKTIG LEON !
mer om dagen pallar jag inte berätta ;)
nu så ska jag kolla på robinson och efter det så ska jag ta en dusch tror jag för min bh är typ full av sand från idag . tack lukas -.- hehe , men ni får ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu