dagen :)

tjeena :)
har itne gjort så mycket idag , jag vaknade och gick och satte mej vid tv:n en stund . smsa lite med adrian  . senare så ringde stoffe och mikael så då satt jag och prata med dom i typ en timme . det var riktigt kul ! har inte pratat med dom på ett tag ;)
ska strax åka till överby med mamma och köpa solstolar och sen blir det att åka till vänersborg på nån grej som mamma ville att jag skulle åka med henne på . nu så ska jag gå och käka tror jag , för jag är hungrig . ha det gött , puss ! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu