dagen :)

tjeeeena :)
dagen har varit bra stundvis . väckarklockan ringde 9.00 så då gick jag upp , kolla tv , åkte till överby och sedan klassbollen . köpte bara eye-liner på överby och lämnade in mina blåa converse på lagning eftersom att dom hade spruckigt i botten xd fick gå utan skor sen . köpte hamburgare påvägen till klassbollen för va hungrig och då spillde jag ju såklart mat på mina pattar . lyckat sandra , lyckat ! på klassbollen så gick jag och sofia runt och kollade på massa matcher . sofias lillasysters lag gick vidare men fridas lag gick inte vidare . efter klassbollen så åkte jag och familjen till farmor och farfar och åt massa mat . gottgott !
just nu så sitter man här , dunkar musik och funderar på att designa om bloggen . tror att jag kommer göra det faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu