Bad things happen , and there is nothing you can do about it

Tjena , sitter just nu och gör ingenting på engelskan eftersom att jag är klar med mitt prov ;) det gick ganska bra tycker jag . Efter skolan så följer emelie med mej hem och så gör vi våfflor och pluggar so . Har nämligen so prov imorgon . Åker kanske till vänersborg imorgon och kollar cheer leading efter skolan men får se om jag gör det eller inte eftersom att jag ska möta johanna på tågstationen imorgon ca 10 över 9 . Ska bli så sjukt kul att träffa tjejen igen ! Saknar henne massmor :*
~du är helt enkelt patetisk~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu