sooooooolat :D

tjenare :)
är med emelie just nu , eller hon typ duschar och jag sitter här . vi har solat ganska länge och nu så ska vi strax åka till frissan . jag ska bleka håret och så ska vi ta fler hål i öronen båda två . jag hoppas att det kommer bli bra . det var ju annorlundaskoldag idag och det var riktigt nice . va hos cina dom lektionerna som jag va på skolan . va riktigt kul faktiskt och jag tror att hon tyckte tt jag var duktig så det känns bra :)
men nu så är emelie klar så nu går jag och duschar , puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu