ändrade planer :)

tjaaa bloggah'
hann inte uppdatera igår för hade annat för mej :) skulle ha varit med matte , emelie a och lucas men det gick inte så åkte med emelie j hem istället och sov där . matte kom några timmar på kvällen oxå , vi hade riktigt kul xd
senare så åker jag hem till kusinerna för joel fyller år på onsdag , grattis till han :D
hade lite fina bilder att lägga ut men blir tyvärr inga eftersom att mitt minneskort i mobilen försvann igår när jag tappade mobilden i golvet , inte bra -.- hittade det inte heller vilket var synd men får hoppas att jag hittar det någon gång ;)
men nu ska jag ta och fixa mej lite , ses :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu