dagen :)

tjaaaa !
dagen har varit bra , det är ju onsdag så gick kort dag idag . skönt !
efter skolan så drog jag in till brålanda med emelie . vi käkade hemma hos henne och sen så gick vi ut . mamma hämta mej typ halv 3 så åkte vi till frisören i mellerud . klippte av hyp 2 cm av håret . saknar dom 2 cm as mycket men håret va riktigt slitet och behövde klippas ;)
imorgon så ska jag och emelie ut och fota tror jag , vet dock inte vad jag ska ha på mej xd 
-jag emelie jansson och rassmuss , bild från emelies blogg-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu