ny design :D

tjeena :)
hann inte blogga igår för emelie var här och när hon hade åkt så somna jag med en gång typ . vi gjorde dock inte så mycket , typ baka och kollade på tv , mysigt ;)
idag i skolan så var vi på en teater som hette 10-4 och den handlade om sex . helt sjuk pjäs asså ! sen när vi kom till baka så var det mat och sen so . fick veta att jag blev godkänd på provet , stolt :D
efter det så var det bild och då satt jag , linus , emelie och rassmuss i ett rum och målade och pratade . dock så pretade vi mest . det var kul :)
sen när jag kom hem så käkade jag och designade om bloggen . den blev vell ganska bra tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu