SMILE ! it irritates those who wish to destroy you

tjaaa !
dagen har varit helt okej , riktigt rolig vissa stunder ;)
har typ haft vikarier på alla lektioner idag så det har vell inte blivit så mycket gjort igentligen . men har haft riktigt kul iaf ! :D
just nu så sitter jag och lyssnar på musik och ska strax dammsuga huset . sen blir det vell att slöa framför tv:n tills jag somnar .
imorgon så drar jag hem till emelie efter skolan med matte och lucas . ska bli riktigt kul . kommer oxå att få mina omdömmen imorgon . hoppas att dom är bra :) betygen får jag ju inte fören till jul .
-vill ha sommar typ nu-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu