every time my phone rings , I hope it's you . but it's not ;/

tjaa , dagen har barit helt ok . skolan va sådär , gjorde typ inget men . lyssnade mest på lärare/rektor som prata , kolla nya schema fick nycklar och så . mitt skåp va cp så ska få ett annat tror jag .
efter skolan så drog jag , vickan och moa in till brålanda och käka pizza och sen så gick vi typ runt lite och efter det så blidde det film hemma hos emelie . mys !
imorgon så blir det utflykt med klassen och efter det så får vi se vad jag hittar på .
just nu så ska jag gå och tvätta bort sminket och sen så blir det antagligen musik tills man somnar . gött !
bilder tagna hemma hos johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu