I skolan :)

Hellu :)
Är i skolan just nu och har precis haft svenska . Vi såg klart på zozo filmen . Den var ganska dålig faktiskt Xd
Min statistik var riktigt bra igår , hoppas att det fortsätter så :)

Igår/förrgår så var jag och Emelie i ett litet torp ute i skogen och sov där . Hade ingen el och ingen toa men det var kul :) Emelie kommer att lägga ut lite bilder här på min blogg typ snart . Vi grillade och tog några gamla cyklar till en liten sjö och bada . Sen när vi kommit hem
Så åkte vi till silkall och bada . Träffade Stoffe , Mikael och Pontus där . Det var iskallt ! Men ändå skönt

Senare så åker jag till Anton på släktkalas . Ska bli kul


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag mår bra :) vad gör du?

2012-06-01 @ 11:27:21
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Linnea - FOTOBLOGG

Sv:

ok, tycker du att den är bra ? :D

2012-06-01 @ 13:38:22
URL: http://bycjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu