still sick -.-

hej bloggen :)
är fortfarande sjuk , har varit det i nåra dagar nu + va sjuk nåra dagar förra veckan oxå . INTE KUL ! men har iaf bestämmt mej för att gå till skolan imorgon så jag ska göra det :) idag har jag inte gjort så mycket faktist . sett nåra avsnitt an the hills och bad girls club . ska läsa lite ur min harry potter bok sen oxå för den måste va klar nästa vecka tror jag och jag har lite till att läsa , dom är ju inte korta dom där böckerna .. fattar inte ens varför jag valde den ! ;0 menmen , jag ska inte klaga . ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu