hemma :)

tjaa bloggen :)
det var ett tagsen som jag bloggade nu och min uppdatering har sugit i sommar men det ska bli bättre nu när skolan börjar .
skolan börjar som sagt imorgon och jag ser inte fram imot det . jag menar , vem känner för att gå upp kl 6 på morgonen ? inte jag ! ska dock bli kul att träffa vissa i klassen iaf .
dagen har spenderats på ett tåg vilket jag inte tycker är speciellt kul xd hade gärna stannat i skåne längre . hade riktigt kul där nere ;) men får vell åka dit om ett tag igen , hehe .
just nu så sitter jag och kollar på 2 1/2 män och ska strax duscha tror jag .
ska försöka att hinna blogga imorgon innan skolan men lovar inget ;)
bild från igår på åhus strand med johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu