MERP (L)

heejsveeejs :)
nu tänkte jag göra ett inbrott i sandras blogg. ;) idag har hon och jag solaaat på altanen, myycket härligt! känns verkligen som sommar. så nu har jag fått fräknar i mängder (om det nu är möjligt för mig att få fler :o). ska hem till skåne igen imorgon, men först ska jag hälsa på brorsan i göteborg. så jag åker typ om någon timme. vill stanna längre! igår kväll kollade vi inte på eurovision, blonda som vi är så hade vi tagit fel på veckorna.. så vi tittade på 'what's your number?' istället. sen flummade vi gaanska mycket innan vi skulle sova :') kommer sakna sandra så gaaalet mycket. vi kan ju inte träffas ofta precis. :/
här bjuder vi på en osminkad bild från idag in tha sunshine! :)
älskar dig vännen. <3

PUSS!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu