Nån rubrik

Hejsan alla goa och glada personer! Detta är då emelie som skriver, sandras underbaraste kompis hon har. Jag bloggar nu för sandra inte orkar + att jag vill skriva. Bara så ni vet så orkar jag inte va fullt seriös men tror ni kanske märker det isåfall. Jag är då fjorton år och bor i den här lilla byn som då kallas Brålanda. Jag går också på Dalbksolan som och ligger i Frändefors. Nu orkar jag inte berätta mer om mig själv.... Är det bara jag eller tycker ni inte att Sandra borde skriva ett inlägg hon också ? ;) Aja, ifall hon inte gör det inom måndag så får hon med mig att göra, ni får ha det extremt bra, houj. 
Vill att ni ska veta en sak bara, dock är detta en extremt onödig ointressant sak men ändå. Iaf, jag äter inte bearnessås längre pågrund av Sandra. Hon har gjort så att jag har typ fobi för det haha. Hon käkade en hel sked i sommras med det och sen dess har jag inte kunnat äta det... haha förlåt att jag skrev det men kände att jag var tvungen. ;) Men tyckte det var äckligt. :(
Besök min blogg: http://emeliesofiaandersson.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu