Ta tag i bloggandet ?

Godmorgon :)
Känner att det kanske är dax att ta tag i bloggandet nu igen eftersom att uppdateringen här verkligen suger. Det är ju min underbara pojkvän som uppdaterar för det mesta känns det som.
Skolan börjar iaf om 2 timmar men går inte dit idag för har kramp i magen. Inte ett dugg skönt.
Hoppas det går över ganska fort för vill till skolan imorgon.
Men eftersom jag ändå ska va hemma så får jag vell göra nått bra och plugga lite på svenskan eftersom jag ska göra omprov på torsdag. Fick nämligen F...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du fick F Älskar din blogg, du är så fin! <3

2013-01-21 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu